divendres, 5 de febrer del 2010

Vacances 3r dia

Bé Josep Lluis, ja que avui és l'ultim dia que estas per aqui, et portaré a fer una visita important. Aquest és l'itinerari d'avui:
9:00-Agafem el tren direcció Barcelona
10:55-Arribada a Barcelona i esmorzar
11:25- Agafem el metro cap a la Sagrada Familia
11:35- Visita exhaustiva de la Sagrada Familia i dels voltants
12:15- Agafem un altre metro cap al Tibidabo
12:40- Ens quedem la Tibidabo fins a la tarda
20:00-Sortim del Tibidabo i agafem un tren per tornar cap a Figueres
21:55-Arribem a Figueres i ens en anem a descansar per l'endemà estiguis despert per el teu viatge de tornada

Espero que t'hagi agradat l'estada per Catalunya i descobreixes que es una comunitat autonoma molt activa i amb moltes activitats per fer. Que et vagi bé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada