
Hola, Josep Lluís. El 2n dia de vacances ja està preparat i aqui et ficaré on anirem i que farem aquest segon dia.
9:00-Sortim de casa direcció a Figueres
9:15- Anem a esmorzar al Delicatessen, un bar al costat del Museu Dalí
10:00-Anirem a fer una ruta turistica per les catedrals importants de Figueres
11:15-Visitarem el Museu del Joguet
12:00-Visita a la plaça Triangular i a la Plaça de les Patates
13:00-Anem a dinar a l'hotel Europa, ja que conec els propietaris
15:00-Amb la meva familia, sortirem en cotxe cap a Girona
16:00-Arribem a Girona i ens en anem al Espai Gironés
19:30- Sortim de l'Espai Gironés i ens en anem cap a casa. Fi de les visites del 2n día.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada