(Para mis seguidores, estos posts que colgaré son para un trabajo de informatica, asin que no os asusteis...Yo es que soy tonto, no me sigue ni Dios!)
Hola, Josep Lluis. Espero que el teu viatge hagi sigut tranquil i que tinguis ganes d'explorar Figueres, perque et portaré a fer una visita turistica per la ciutat. Aquest es el "planning" per quan arribis:
9:00- Arribada
9:30-Esmorzar al Breston, un bar-restaurant al costat del meu institut
10:00-Visita al Musueu Dalí
11:00-Visita al Castell de Sant Ferran
12:15-Visita al centre, la biblioteca i la Rambla
13:00-Dinar a la Fiore
15:00-Fer un volt per Figueres fins que obrin les botigues
17:00- Anar de compres al Centro Mail, Blade Center, Zona Digital i la Musaranya
19:00-Tornem a casa, a Llers.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada